Jumaat, 29 Jun 2012

Sunway Pyramid -Besday Trip

 
 
 
 
27-06-2012
Full House Sunway
 
 
One week after my besday dorang ajak hangout sesame nak celebrate besday aku & sebab lama x jumpa last jumpa pi redang ritu je la ,kitaorang keluar kul 12.00 tengahari park kereta rumah conna so dari rumah conna gerak pi sunway. Sampai sana kul 1 tengahri,ngam2 lunch our time masing2 kelaparan sebab x breakfast so terus lepak kat Full House.
 
 
Moment at Full House
 

walaupon aku sakit mata gigih okeh nak kuar jugak hahaha
 




 


Lepas makan kitaorang planning nak main ice skating.masa kecik2 selalu la main roller blade da tua bangka ni da lupa, tapi x nak menghampakan kawan2 aku cuba la jugak,sib baik x jatuh tapi penat kot menahan diri supaya tak jatuh .



 

 

Main ice skating ni dalam sejam cost 27 hengget per person ni untuk hari biasa sebab kitaorang kuo ni hari rabu,saje malas nak kuo weekend ti sesak kat sini.Habis main ice skating kitaorang pi main bowling pulak, antara kitaorang sume ni aku la yang paling rendah score apataknya bola asyik ke longkang je hahaha seyesly aku x terer main bowling ni kalau karok ok walaupon suara ke laut hahaha,ada aku kesah suara aku kan.

 
Yang paling tinggi score Ej, habis main bowling kitaorang lepak kat Paradigm Mall sampai kul 8 malam,dinner kat sini then balik.
 
 



About Masita Eyta

Blogger

I Do My Own Thing And I belive What I Do Is The right Thing

0 comments:

Catat Ulasan

Assalammualaikum
kalau rajin silalah komen...nanti saya blogwalking ok :)