Isnin, 31 Disember 2012

Reunion 2012

30 December 2012

Almost 11 years x jumpa tiba2 nak wat reunion huhuhu,xcited nak pi sebab lama x jumpa member2 sekolah.Reunion buat kat Dewan Bandar Tun Razak, thanks Wahidah coz sponsor dewan, makan2 ramai yang sponser.Aku sponser kek .Yang best Kiye sponsor satay almaklumlah tokey satay hehehe.

Reunion start kul 2petang lebih kurang 40++ jugak yang datang,ada buat sesi tuko2 hadiah &karaoke.Yang klako sume x percaya aku free hair ye la masa sekolah kan dok asrama lain da beso keje lain tapi aku tetap aku perangai x berubah pon.

Yang rimas time ni sume tanya kenapa single lagi adoiiii rimas tol,tapi aku x kesah jawapan paling sempoi aku bagi aku cakap belum masanya lagi ti ada for sure aku jemput korang semua.Masa reunion ni aku pi ngan dua pupu aku udah dorang gossip kan kitaorang.Agak2 la aku nak bercinta ngan si dak Zul ni kitaorang membesar bersama kot.

Credit to Lin coz berjaya buat reunion ni walaupon ramai gak yang x dapat datang tapi tu x kesah yang datang hari tu pon da ok bukan senang nak kumpul ramai2 camtu nak2 pulak masing2 da ada anak bini lain la yang single kan senang nak decide nak pi ke x.


Aku bergambo ngan yang mana tak kerek jew heheh yang nampak cam good2 tu senyum nak x nak tu sorry ok I x koser nak layan x rugi pon x bergambo ngn orang camtu.Kalau datang reunion nak wat muke baik tak payah datang.



Lin & Dayah x classmate 5 delta.
ni dua pupu aku tu Zul no gossip2 ok

Next reunion katanya nak buat tahun 2014, tak sure la aku ley datang ke tidak tengok schedule dulu & participants kalau ada yang aku ngam aku join kalau x ada sorry hehehe.
sesi pertukaran gift aku dapat set mug

pose ngan si nad

kek yang aku sponsor 2 kotak warna oren satu lagi dari shasha






Dayah,Lin,aku,Shasa & Ida

masa sekolah ni la geng yang selalu ajar aku mate coz I hate mate hahaha


About Masita Eyta

Blogger

I Do My Own Thing And I belive What I Do Is The right Thing

0 comments:

Catat Ulasan

Assalammualaikum
kalau rajin silalah komen...nanti saya blogwalking ok :)