Sabtu, 30 Ogos 2014

First Aidulfitri as Husband & Wife

28 July 2014

Teruja sangat menyambut hari raya tahun ni coz da jabi bini orang,first beraya di rumah mertua,malam raya memang wajib ada takbir raya kat rumah ni.Menu wajib mestila ketupat nasi & kari ayam mil.


Tak best sebab baju raya kitaoarng x sama colour jenuh nak carik baju melayu hijau lumut,alih2 husband cakap x kesah la janji hijau.Bab baju memang x semangat nak pakai huhuhu.


Malam raya memang tido lambat sebab menyembang ngan kakak ipar & anak2 buah ,kebetulan masa ni sume balik ,meriah sangat.Pagi raya selepas solat raya sesi bermaaf2an ,sayu sangat time ni,xley lupa saat pertama cium tangan hubby memohon keampunan.

Selak jugak aku menangis entahla rasa cam sedih sangat huhuhu,ada buat salah pon ye sebab aku memang kaki menjawap thehehe.


Mengila Pose di Rumah MIL






ni kt rumah my parents

Di sebab kan rumah parents aku ngan rumah mil dekat 15 minute je, petang kul 2 aku balik beraya rumah parents aku pulak,menu wajib kat rumah parents aku lemang & rendang ayam vs daging memang tiap2 tahun ada, yummy...kebetulan member2 sekolah datang beraya.Yang klakor x pernah di buat dak orang first day raya pi karoks hahaha sabo je la.

Tapi xlama la coz raya kan, kul 7 sebelum manghrib kitaorang balik hehehe.



Korang jangan buat macam kitaorang tau raya pi karoks hahaha,karoks ni pon sebab rill & oyie yang ajak coz dorang susah nak dapat cuti raya nak jumpa pon bukan senang da alang jumpa pe lagi karoks la .





About Masita Eyta

Blogger

I Do My Own Thing And I belive What I Do Is The right Thing

0 comments:

Catat Ulasan

Assalammualaikum
kalau rajin silalah komen...nanti saya blogwalking ok :)