Sabtu, 22 Mac 2014

Majlis Bertandang


16-03-14

16-03-14 majlis bertandang diadakan sebelah pihak lelaki,sehari selepas bersanding pihak aku,sepatutnya kul 12.30pm tapi ditukar time pulak selepas zohor 1.30pm, kalut jugak sebab family aku nak bersolat zuhur berjemaah dulu, dah kelam kelibut.Sampai rumah pengantin lelaki kul 2 lebih .


Padamulanya husband x nak buat majlis cukup la sekadar doa selamat katanya,tapi suprisee sesangat majlis bertandang lagi havoc dan meriah dari majlis sanding sebelah perempuan, ada silat ,joget lambak bagai,first time berjoget lambak memang klakar kalau di ingat balik sebab aku bukan reti menari macam tunggul kayu la jawapnya.x sangka pulak husband terer hahaaha..
Persalinan memang aku pilih simple sebab da husband cakap doa selamat je, make up pon aku make up sendri , kalau aku tau meriah gitu aku panggil mak andam semalam & mintak photographer tu stay , tapi semua di permudahkan anak2 buah jadi photograper siap buat outdoor lagi hehehe..Kalau boley di ulang tayang nak rasanya naik pelamin lagi hahahaha.


Part yang x boleh aku lupe saat menghantar family aku pulang setelah selesai majlis hujan turun lebat tapi sekejap je,aku da husband berlari2 ank berpimpin tangan dalam hujan, ramai yang cakap saat tu nampak sweet & romantic sangat tapi sayang x sempat nak rakam coz masing2 sibuk lari mengelak hujan hahaha..Takpe la memori tu tetap akan aku ingat & always rewind reverse back kat dalam otak ni.

Outdoor punya gambar x banyak yang ada dalam hp aku ,yang ni yang mana ada je ,selebihnya kat camera anak buah x amik2 lagi.

 

Memories of Bertandang









Bermonopd Bersama Anak2 Buah 


Masa ni sibuk ngan monopod hahaha


Session Outdoor Photography










gambar kureng skit coz snap dari laptop hahaha..

About Masita Eyta

Blogger

I Do My Own Thing And I belive What I Do Is The right Thing

0 comments:

Catat Ulasan

Assalammualaikum
kalau rajin silalah komen...nanti saya blogwalking ok :)