Selasa, 18 Ogos 2015

Tak Paham Arrrrr



Huuurmmm...

Saja nak bimbooo hahahha..berapa lama masa kite ambil untuk lupa kan seseorang or nak move on la bak kata omputih hehe..seyesly seingat aku cuma satu tahun tuk aku cover balik pe yang aku rasa, tapi xde la nak meroyan sana sini,tagih cite sedih macam xada bf tu x ley nak hidup x ley nak move on langsung.Ok Fine hati masing2 tapi cuba fikir positive mungkin ada hikmah di sebalik perpisahan tu,bile kite fikir positive2 la jadinya..Actually pelik ngan sorang member ni lama mendiamkan diri tapi da masak ngan perangai die kalau diam lama2 tu mesti da break dengan bf nye tu yang tetiba nak mengarang ni.

Ok nak share perangai member2 AKU bile putus cinta & ayat2 yang x boleh aku terima

1.I Tak Boleh Hidup Tanpa Dia
Yang ni memang aku tak ley terima , rasa nak hantuk kepala kat dinding pon ada time dengar ..hahahaha.. i x boleh hidup tanpa die????...errkkkk...selama ni yang ko hidup bertahun2 tanpa bf tu aku tengok ok je ko hidup hidup ok je ley makan minum gelak2 lagi,,apakah???

2. I Sayang Sangat Kat Dia & Akan Sayang Sampai Bila2

Hello, Aku rasa setiap kali ko putus ayat tu jugak yang ko cakap , kalau ada 10 bf ko 10 la ko akan ulang ayat ni huhuhu.

3.I Try Nak Move On Tapi X Boleh Kenangan Tu Datang Jee
Adesssssss..kalau fikir pasal kenangan sampai mati la ko terkenang2, cuba bukak hati bukak minda try kenal or berkawan ngn orang lain , lambat laun hilang perasaan tu, janganla bila da kawan cepat2 nak ajak orang tu kawin memang ko kena tinggal la hahaha..cuba kenal dulu hati budi rasa ok terus kan kalau x ok try lagi berkawan ngn orang lain. Ni tak bila da putus or rasa x sesuai dok diam teperuk nak tunggu orang approach pulak ko hengat ko hot macam Maririan Ravera kalau hot macam tu pon zaman sekarang lom tentu ada orang nak approach  :-p

4. Tagih Simpati Ngan Cite2 Sedih
Tolong la jangan wat macam ko x laku sangat , sikit2 post kat fb, blog or update status sedih2 ko da kenapa nak tunjuk sangat ke kat sume orang yg ko putus cinta yang ko x ley nak move on,Tak perlu kot nak share selalu cerita sedih tu, boleh buat orang jelak, sekali dua ok la ni alweyz huhuhu..Macam ko sorang je yang rasa sakit break off,Bila mintak pendapat da bagi tapi masih sama pada aku orang macam ni memang tak akan berubah macam ni je la, so kalau dapat kat aku memang aku wat deek lantak ko la ..

Mungkin ada yang tak boleh terima apa yang aku komen tapi ni pada pandangan aku , kite rambut color sama hitam tu pon kalau korang x colorkan la hehehe,tapi hati lain2 kan so memang akan ada macam2 pandangan pada aku senang je tepuk dada tanya hati, kalau nak terus nampak macam orang looser amalkan 4 perangai tu kalau x nak nampak looser buang perangai tu ok.


_Hidup Hanya Sekali Jangan Sempitkan Diri Dengan Perkara2 Macam Ni _

About Masita Eyta

Blogger

I Do My Own Thing And I belive What I Do Is The right Thing

0 comments:

Catat Ulasan

Assalammualaikum
kalau rajin silalah komen...nanti saya blogwalking ok :)