Jumaat, 18 Disember 2015

Macam2 Hal..!!

Selamat Petang Uols,

Tak tahu la korang ada mengalami apa yang aku kena ni atau pon tak ,just nak share.Aku pantang masuk toilet kalau toilet tu basah macam ada orang mandi especially toilet duduk.Pelik aku  kalau kite guna toilet duduk x kan la habis satu toilet tu basahkan, da macam orang mandi manda pulak.

Bukan apa aku rasa x selesa ,korang aku tak tau la, dalam hati tertnya2 yang guna toilet ni mandi ke apa habis satu toilet basah, kalau membuang pon x kan la sampai habis satu floor toilet tu basah.Ada perasan la orang tu tapi x kan la nak tegur kan..Kang x pasal2 bergado..hahaha

Pada aku x perlu la kot basahkan satu toilet tu sebab akan buat orang nak guna jadi x selesa.Tu pada penadapat aku la.Korang aku x tahu.. 

Adiosss... :)

About Masita Eyta

Blogger

I Do My Own Thing And I belive What I Do Is The right Thing

10 comments:

  1. mcm Fida.sebelum fida masuk toilet awam Fida mesti akan curahkan air keliling.sebab kotor sangat..hehehe...kadang-kadang Fida sembur perfume Fida satu toilet..Tabiat lama yang tal boleh buang dah..dekat opis pun sama.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe tu ok fida masaalahnye ni sampai bumbung basah apa kess hehehe :p

      Padam
    2. Bumbung???..ni memang pelik tapi benar ni.

      Padam
    3. Ye fida ni basah sampai atas skli taw..agak2nye die main pncut2 air kot hehehe...

      Padam
  2. selagi mana basah tapi tak kotor tak serabut, sally okay lagi..hihihi

    BalasPadam
  3. Dia main simbah3 air kot.. ahaha

    BalasPadam
  4. Terbaca yg part smpai bumbung basah, terus tergelak. Pelik benau. :P

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha taw xpe ana tu yg pelik bab kata akim orangtu main simbah2 air kot hahaha..

      Padam

Assalammualaikum
kalau rajin silalah komen...nanti saya blogwalking ok :)