Rabu, 30 Disember 2015

Merajuk????

Assalamualaikum & Selamat Pagi Uols,


Topik pagi ni merajuk,opcoz korang pernah merajuk kan..??cuma beza merajuk kita tu macam mana peel (gelagat),setengah orang buat muka, x bercakap & protes.Kalau aku biasa x bercakap la hehehe.

Alkisah merajuk since malam tadi ngan en husband,tapi dia buat2 x paham..sedeeeh...alih2 pagi tadi dia pulak yang merajuk sbb aku jawap acuh x acuh jew apa yang ditanya.Tau x baik bila x jawap pe yang suami tanya tapi hati perempuan kan cepat sentap nak wat macam mana.

Biase nya aku merajuk x lama x sampai pon setengah jam..cuma ni terpikir sape yang patut merajuk ni aku ke en husband... uwaaaaaaaa...

Nak pujuk aku pon x reti wat deek je la ye..hahaha..x pon balik ti wat je macam xde pape berlaku..lalalala... kalau ada cadangan bagi la ye kot2 korang ada idea yang bagus tuk memujuk.. Tapi dalam hati ni harap aku yang dipujuk bukan memujuk...hahahaha...

Alahaiii...


About Masita Eyta

Blogger

I Do My Own Thing And I belive What I Do Is The right Thing

4 comments:

  1. kalau akak buat biasa je macam takde apa yang berlaku, walaupun sebelum tu kita dah merajuk tp takde yg pujuk

    BalasPadam
    Balasan
    1. heheh ok akak thanks bagi pendapat...sllu pon itu yg saya buat .. :)

      Padam
  2. ammvoiimajuk minta dipujuk tuuh., ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. selalunya memang nak dipujuk hehehe

      Padam

Assalammualaikum
kalau rajin silalah komen...nanti saya blogwalking ok :)