Rabu, 12 Oktober 2016

Errk..lama gile rasanye...huhu..

Salam uols ,


Rasa nya hampir 2 bulan setengah  x mengarang ni , actually x ada cer yang menarik nak di update lagi pon sibuk cari kerja baru. Doakan saya dapat kerja yang baru ye kawan2.Sementara ni jadi surirumah sepenuh masa seronok pulak rasanya dok kat umah melayan kerenah si kecik coz setiap masa ada depan mata.

Tapi da terbiasa bekerja since umur 18 tahun tu yang masih gigih mencari kerja seandainya x ada takpe jadi surirumah pon kerja jugak kan hehehe.

Pape pon ikatan sebagai rakan blogger jangan di lupe taw, x semestinya saya x aktif saya x ingat rakan2 semua .Doa dan ingatan tu sentiasa ada.

Ok la Adiosss

Salam Manis Dari MasitaEyta  :)


About Masita Eyta

Blogger

I Do My Own Thing And I belive What I Do Is The right Thing

4 comments:

  1. aah lama pula tak nampak artikle.. :D
    semoga berjaya dapat mencari pekerjaan ye..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ha ah hasif..sibuk cri kje ..Hehehe...

      Padam
  2. hi, saya datang singgah follow sini.. salam kenal :)

    BalasPadam

Assalammualaikum
kalau rajin silalah komen...nanti saya blogwalking ok :)